Peuteropvang

Elke ochtend opent onze peuteropvang in IKC De Helix haar deuren. Uw peuter van 2-4 jaar krijgt bij ons de mogelijkheid om heerlijk te spelen, nieuwe vriendjes te maken en zich stap voor stap voor te bereiden op de basisschool. In onze peuteropvang ontwikkelen peuters zich tot zelfstandige individuen, bouwen ze zelfvertrouwen op en ontdekken ze trots wat ze allemaal kunnen.

Bij de peuteropvang hanteren we boeiende thema's die zorgvuldig worden afgestemd op de thema's van de basisschool. Deze samenwerking met het onderwijs zorgt ervoor dat peuters vaardigheden ontwikkelen die essentieel zijn voor een soepele overgang naar de basisschool. Onze focus ligt niet alleen op het stimuleren van individuele groei, maar ook op het creëren van een omgeving waarin peuters met plezier leren en zich optimaal kunnen ontwikkelen.

Wij geloven in het belang van een harmonieuze samenwerking tussen de opvang en de basisschool, waarbij peuters niet alleen worden voorbereid op het formele onderwijs, maar ook een stevige basis leggen voor hun verdere kindreis. Bij onze peuteropvang streven we ernaar om de overgang naar de basisschool leuk en moeiteloos te maken, terwijl uw peuter geniet van waardevolle en leerzame ervaringen.

Maandag t/m vrijdag
07.00 tot 18.30 uur

Bekijk hier het GGD rapport

LRK nummer: 242 528 879

Vragen of aanmelden

Heeft u vragen of interesse in peuteropvang De Helix? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Kindplanning en Plaatsing via de telefoon (keuzemenu 1) of e-mail.