Buitenschoolse opvang

BSO De Helix is dé plek waar uw kind voor en na schooltijd een wereld vol ontdekkingen en plezier wacht! Ons enthousiaste team staat klaar onder hetzelfde dak als de school, wat niet alleen handig en veilig is, maar ook zorgt voor een soepele overgang van de klas naar de buitenschoolse opvang. Uw kind kan zelfstandig naar de BSO lopen, met de kleuters onder begeleiding. Zo bevinden ze zich in een vertrouwde omgeving met bekende gezichten en vriendjes.

Bij BSO De Helix staat diversiteit centraal. We bieden een gevarieerd programma dat is afgestemd op de leeftijd van uw kind. De kinderen hebben ook de vrijheid om actief mee te denken over de invulling van thema's en activiteiten, waardoor we een omgeving creëren waarin hun ideeën en creativiteit worden gewaardeerd.

Of uw kind nu graag creatief bezig is, avontuurlijke activiteiten wil ondernemen of gewoon lekker wil ontspannen na een dag op school, BSO De Helix heeft voor elk wat wils. We begrijpen dat kinderen van verschillende leeftijden verschillende behoeften hebben, en daarom zorgen we ervoor dat het voor hen altijd leuk en boeiend is om naar de BSO te komen.

BSO De Helix is meer dan alleen een opvanglocatie; het is een bruisende plek waar kinderen niet alleen groeien, maar ook genieten van hun vrije tijd. We nodigen alle kinderen uit om met ons mee te doen en samen te ontdekken wat voor spannends en leuks BSO De Helix te bieden heeft!

Maandag t/m vrijdag
14.15 tot 18.30 uur

Bekijk hier het GGD rapport

LRK nummer: 575 358 391

Vragen of aanmelden

Heeft u vragen of interesse in BSO De Helix? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Kindplanning en Plaatsing via de telefoon (keuzemenu 1) of e-mail.