Kinderdagverblijf

Stap met vertrouwen binnen bij Kinderdagverblijf De Helix! Wij begrijpen dat uw kind van 0-4 jaar een speciale plek nodig heeft terwijl u zich inzet voor uw werk. Bij Kinderdagverblijf De Helix bieden we niet alleen opvang; we creëren een thuis weg van thuis, waar liefdevolle zorg en professionele begeleiding samenkomen.

Onze toegewijde pedagogisch medewerkers staan klaar om uw kleintje te verwelkomen met open armen. Ze zijn niet alleen betrokken bij de dagelijkse zorg, maar ook bij de unieke behoeften en ritmes van elk kind. Bij Kinderdagverblijf De Helix streven we naar een gebalanceerde aanpak, waarbij spelen, sociaal-emotionele ontwikkeling en persoonlijke aandacht centraal staan.

Wat uw werkschema ook is, wij begrijpen de flexibiliteit die u nodig heeft. Daarom bieden we niet alleen hele dagen opvang, maar ook flexibele kinderdagopvang. Vervroegde opvang? Geen probleem! We zijn er voor uw kleintje, zelfs in de vroege uren.

Bij Kinderdagverblijf De Helix is elk gezicht bekend, elke glimlach vertrouwd. Hier creëren we niet alleen een omgeving waarin kinderen gedijen, maar waar ouders ook met een gerust hart hun kostbaarste bezit kunnen toevertrouwen. Ontdek de mogelijkheden die wij bieden en geef uw kind de beste start op weg naar een wereld vol ontdekking en groei. Bij De Helix gaat zorg verder dan opvang; het is een liefdevolle reis naar een stralende toekomst!

Maandag t/m vrijdag
07.00 tot 18.30 uur

Bekijk hier het GGD rapport

LRK nummer: 242 528 879

Contact Vlinders
Contact Rupsjes

Vragen of aanmelden

Heeft u vragen of interesse in het kinderdagverblijf op De Helix? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Kindplanning en Plaatsing via de telefoon (keuzemenu 1) of e-mail.